Digital workshop: Marknadsföringens övergripande syfte - 24 februari
24 februari 2022, 13:00 - 15:00
online

WORKSHOP 24 februari - Marknadsföringens övergripande syfte
Välkommen till denna workshop om att hitta marknadsföringens övergripande syfte. Tillsammans går vi igenom hur du kan lägga upp arbetet för din marknadsföring och undvika vanliga fallgropar.
Välkommen till denna workshop om att hitta marknadsföringens övergripande syfte. Tillsammans går vi igenom hur du kan lägga upp arbetet för din marknadsföring och undvika vanliga fallgropar.
Innan du spenderar tid, kraft och pengar på din marknadsföring behöver du identifiera dina mest kritiska affärsutmaningar. Det är ju de som marknadsföringen ska ta hand om och eftersom vår vardag är hektisk är risken stor att man lägger fokus på det som är bråttom, inte det som är viktigt.
På workshopen går vi igenom:
- Varför är det viktigt att hitta marknadsföringens syfte?
- Vad finns det för verktyg i arbetet?
- Hur du kommer i gång
Workshopledaren Magnus Lundin har mer än 20 års erfarenhet från varumärkesarbete och kommunikation, både som konsult och från marknadsavdelningar inom ett antal olika branscher.
Datum: Torsdag 24 februari
Tid: 13:00-15:00
Plats: Digitalt via Teams, länk skickas ut i separat mail senast en timma innan start.
Pris: Kostnadsfritt
Sista anmälningsdag: 23 februari. Begränsat antal platser.
Anmäl dig till evenemanget
Anmälan är stängd
Länk skickas ut i separat mail senast en timma innan start.